Bereik jouw doelgroep met waardevolle informatie en bind potentiële klanten aan je merk of dienst. Met specifieke targeting mogelijkheden op onder meer functies, branches en bedrijven bereik je precies die mensen binnen jouw doelgroep.
Ontdek hoe we jou kunnen helpen met onze succesvolle LinkedIn-advertentiestrategieën.
Meer bereik
Wat gebeurt er als je op social media, in Google of op YouTube naar jouw bedrijfsnaam, producten of diensten zoekt? In de ideale wereld zou jouw profiel, jouw website of jouw kanaal ergens in de top 3 van de zoekresultaten moeten verschijnen. Is dat niet zo, dan is het tijd iets aan je online zichtbaarheid te doen!
81% van de consumenten doet online onderzoek voor het doen van een grote aankoop. Het zou toch mooi zijn als jouw bedrijf dan gevonden werd!
Vera van den Hanenberg Head of Social-
Persona’s & doelstellingen
Een goede online aanwezigheid is belangrijk, maar als je alleen 50+-ers bereikt met je hippe kinderkleding, sla je de plank toch mis. We beginnen dus altijd met het opstellen van persona’s. Hoe ziet je ideale klant eruit op basis van onderzoek, data en huidige klanten? Daarnaast stellen we SMART-doelstellingen op.
-
Kanalen kiezen
Door het vergroten van je bereik en het aantal contactmomenten, vergroot je het vertrouwen. Je verleidt mensen en zorgt dat je top-of-mind bent zodra iemand je product nodig heeft. Dat creëren we door kanalen te kiezen waar jouw ideale doelgroep aanwezig is. Zinvol bereik krijg je door niet alleen je merk te promoten, maar ook content te bieden waar je persona’s iets aan hebben: inbound marketing.
-
Creatie visuals & content
Als de kanalen wijs gekozen zijn, geven we de content vorm. Dat kunnen videoadvertenties, social media posts, Google Ads enzovoort zijn. Alle uitingen moeten relevant zijn voor de doelgroep en het betreffende kanaal. De gedachte achter bereik creëren is: hoe meer relevante mensen je kennen, des te meer conversies je genereert.
-
Optimalisatie
Tijdens de werkzaamheden streven we altijd naar het beste resultaat. Dat vinden we door te testen, experimenteren en te meten. Zo tonen we altijd de meest sterke advertenties op kanalen die de meest resultaten boeken. Daarbij hebben we continu de doelstellingen in ons vizier.
-
Rapportage
Jou op de hoogte stellen van de successen die we boeken behoort tot één van de leukste bezigheden in ons proces. Het delen van successen kun je uiteraard verwachten tijdens de maandelijkse (telefonische) rapportages, maar ook tussendoor. We zijn nu eenmaal geselecteerd op drive en enthousiasme. Daar halen wij onze energie vandaan!
Een aantal van onze specialisme
3 redenen waarom jij meer bereik wil genereren
Verhoog het succes van jouw organisatie met deze slimme inbound software. Bouw duurzame relaties op en laat je bedrijf groeien
Het vergroten van naamsbekendheid
Een groter bereik zorgt ervoor dat meer mensen je merk leren kennen. Naamsbekendheid is essentieel voor het opbouwen van een herkenbaar en vertrouwd merk.
Versterken van klantvertrouwen en merkloyaliteit
Door je bereik te vergroten, kun je regelmatig in contact komen met je doelgroep, wat helpt bij het opbouwen van een vertrouwensband. Consistente en waardevolle interacties, zoals via sociale media, e-mailmarketing of blogs, versterken de perceptie van je merk als een betrouwbare en deskundige speler in de markt.
Stimuleren van verkoop en groei
Meer bereik betekent meer kansen om je producten of diensten onder de aandacht te brengen bij een bredere doelgroep. Dit kan direct bijdragen aan een toename van de verkoop en omzet.