Bereik jouw doelgroep met waardevolle informatie en bind potentiële klanten aan je merk of dienst. Met specifieke targeting mogelijkheden op onder meer functies, branches en bedrijven bereik je precies die mensen binnen jouw doelgroep.
Ontdek hoe we jou kunnen helpen met onze succesvolle LinkedIn-advertentiestrategieën.
Meer verkeer
Je hebt een product (of dienst) dat je online aanbiedt. De website is er, maar je kan wel wat meer bezoekers gebruiken. Dat kan verschillende redenen hebben: misschien is je website net gelanceerd, start je een nieuwe campagne of wil je meer uit je huidige verkeer halen. Wat de achterliggende reden ook is, je kan altijd op dezelfde manieren aan meer websiteverkeer komen: verkeer inkopen of verkeer onbetaald naar je website trekken. Dat laatste kan online met gratis verkeer uit zoekmachines of social media.
We zien het veel: iemand wil meer gratis verkeer, maar de website heeft gebreken. We beginnen het liefst met het verbeteren van de basis, zoals de techniek en content.
Piet Zweegers Co-owner-
Samen in gesprek
Om te achterhalen wat de beste strategie is, moeten we eerst jouw probleem of vraagstuk helder hebben. Waarom wil je meer verkeer? Hoe sta je ervoor? In wat voor soort business begeef je je? Wat is de kwaliteit van je website? Wat is je budget? Wat wil je bereiken? Wat heb je tot nu toe gedaan om aan verkeer te komen? Allemaal vragen die in een eerste gesprek aan bod komen.
-
0-meting & doelstellingen
Als we samen concluderen dat meer verkeer de beste oplossing is voor jouw probleem of uitdaging, dan maken we een analyse van je resultaten op dit moment. Op basis hiervan stellen we samen realistische SMART-doelstellingen op.
-
Strategie bepalen
Nu gaan we terug naar ons bureau, gewapend met de benodigde informatie. We bepalen een geschikte strategie om je doelstellingen te behalven. Dat kan zijn de inzet van betaalde media, social media of optimaliseren voor de gratis resultaten in Google (SEO). Grote kans dat we een mix van kanalen aanbevelen. Dit strategie-advies presenteren we persoonlijk aan je.
-
Team samenstellen & planning
Na akkoord vinken we onze checklist af met alles wat we nodig hebben om aan de slag te gaan (bijvoorbeeld toegang tot Google Ads account). Daarna stellen we een team samen. Geen zorgen, je hebt altijd één projectleider die je contactpersoon is. Samen met het team maken we een jaarplanning en een maandelijkse planning.
-
Aan het werk
Heb je vragen? Dan zijn wij altijd bereikbaar voor je. Soms ontdekken we tijdens de werkzaamheden nieuwe kansen. Een voorstel om strategie te wijzigen en/of met budgetten schuiven is dus niet zeldzaam. Dat komt omdat we niet taakgericht werken, maar doelgericht. Alles wat we doen staat in dienst van jouw doel, niet in dienst van het kanaal.
-
Rapportage
De resultaten van onze inspanningen willen we op een overzichtelijke manier rapporteren. Je krijgt een link naar een (maatwerk) Google Looker Studio dashboard. Deze is op elk moment in te zien met real-time data. Maandelijks ontvang je een analyse én actiepunten die we telefonisch toelichten. Oh ja, we houden ervan om af en toe succesmomenten te delen.
Een aantal van onze specialismen
3 redenen waarom jij meer verkeer wil genereren
Verhoog het succes van jouw organisatie met deze slimme inbound software. Bouw duurzame relaties op en laat je bedrijf groeien
Meer potentiële klanten`
Een groter bereik zorgt ervoor dat meer mensen je merk leren kennen. Naamsbekendheid is essentieel voor het opbouwen van een herkenbaar en vertrouwd merk.
Versterken van klantvertrouwen en merkloyaliteit
Door je bereik te vergroten, kun je regelmatig in contact komen met je doelgroep, wat helpt bij het opbouwen van een vertrouwensband. Consistente en waardevolle interacties, zoals via sociale media, e-mailmarketing of blogs, versterken de perceptie van je merk als een betrouwbare en deskundige speler in de markt.
Stimuleren van verkoop en groei
Meer bereik betekent meer kansen om je producten of diensten onder de aandacht te brengen bij een bredere doelgroep. Dit kan direct bijdragen aan een toename van de verkoop en omzet.