HubSpot Software; het alles-in-een platform

Trek het juiste publiek aan en converteer meer bezoekers in klanten. Met HubSpot software voer je complete inbound marketingcampagnes op schaal uit. Allemaal op één krachtig platform. HubSpot software is geschikt voor elk bedrijf met de intentie te groeien.

dennis Kornuyt online strateeg

Met inbound marketing maken we personalisatie op schaal mogelijk. En dat allemaal op basis van de klantgegevens in jouw CRM.

Dennis Kornuyt Strateeg
Zo behalen we jouw doelstellingen
audit
Google Analytics analyses
analyseren
  • Hoe ziet het marketingproces er uit?

    We starten met het in kaart brengen van het marketingproces. Hoe ziet de marketing funnel er uit? Welke fases doorloopt een websitebezoeker voordat hij/zij wordt overgedragen aan het sales team? Op basis hiervan richten we de pijplijn in zodat je altijd inzicht hebt in je leads en conversie ratio’s.

  • De marketing / sales handover

    Het doel van inbound marketing is om een lead met relevante content door de klantreis te begeleiden. Maar wanneer is een lead klaar om door het verkoopteam opgevolgd te worden (Sales Qualified Lead)? Wanneer is de lead een goede fit voor jouw organisatie? Hoeveel van deze leads kan je verkoopteam verwerken? Tijdens de marketing/sales handover leggen we dit soort zaken vast en stellen we gedeelde doelstellingen op.

  • Inrichting van de Marketing Hub

    HubSpot is een uitstekende tool om je inbound marketing strategie op te zetten. Maar wat is er precies nodig om een lead te converteren tot een sales qualified lead? Wij geven demo’s waarin we de verschillende mogelijkheden aan je toelichten zodat iedereen in je organisatie hier goed mee leert te werken. Daarna stellen we een maatwerk oplossing voor gebaseerd op jouw wensen.

  • Automatisering van (marketing)activiteiten

    Inbound marketing maakt je niet alleen effectiever, maar ook efficiënter. Met behulp van workflows en sequenties zorgen we er voor dat je geautomatiseerd in contact komt en blijft met je prospects en leads.

    Met de automatische inbound marketing aanpak kom je altijd met de juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats met je doelgroep in contact.

    We automatiseren het marketingproces door formulieren, CTA’s, landingspagina’s en workflows op te zetten. Op deze manier leveren we jouw marketingteam altijd kwalitatieve leads.

    Ook service verlenen wordt efficiënter, overzichtelijker én makkelijker gemaakt door de HubSpot Service Hub.

  • Rapportage en optimalisatie

    Hoe presteren je marketing campagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?

    De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste? Maar ook: hoe hoog is de klanttevredenheid?

    Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!

Met de HubSpot Operations Hub beheer je jouw bedrijfsprocessen efficiënt en effectief. Dankzij geavanceerde tools voor datasychronisatie, workflow automatisering en gedetailleerde rapportage, kun je jouw bedrijfsvoering stroomlijnen en consistent houden.

Het doel is om alle operationele aspecten naadloos op elkaar af te stemmen, zodat je team beter kan samenwerken en zich kan concentreren op wat echt belangrijk is. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot Operations Hub?

Met de HubSpot CMS Hub bouw je eenvoudig professionele en gepersonaliseerde websites zonder dat je technische kennis nodig hebt. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface en flexibele drag-and-drop functionaliteit kun je snel aantrekkelijke pagina’s creëren die perfect aansluiten bij jouw merk.

Het doel is om een krachtige online aanwezigheid te creëren die jouw doelgroep aanspreekt en betrokken houdt, terwijl je tegelijkertijd optimaal gebruik maakt van SEO en andere marketingtools. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot CMS Hub?

Met de HubSpot Service Hub til je jouw klantenservice naar een hoger niveau. Dankzij krachtige tools voor ticketing, live chat en een kennisbank, kun je snel en effectief reageren op klantvragen en problemen oplossen. Door automatisering en inzicht in klantinteracties verbeter je de klanttevredenheid en bouw je aan langdurige relaties.

Het doel is om een uitstekende klantenservice te bieden die niet alleen problemen oplost, maar ook proactief klanten ondersteunt. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot Service Hub?

Met de HubSpot marketing Hub begeleidt jij alle leads soepel door de gehele marketing funnel. Met behulp van email automation en sterke workflows zorg je dat jouw doelgroep wordt voorzien van de juiste informatie of precies dat moment wanneer ze er aan toe zijn.

Het doel is om potentiële klanten te bereiken door waardevolle en relevante content te leveren, waardoor organisch relaties worden opgebouwd voor een langdurige klantenkring. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot marketing Hub?

Met de HubSpot Sales Hub stroomlijn je jouw verkoopproces van begin tot eind. Dankzij geavanceerde tools voor contactbeheer, e-mail tracking en het automatiseren van taken, kun je efficiënter werken en waardevolle tijd besparen. Je krijgt inzicht in elke stap van de sales funnel, zodat je jouw leads op het juiste moment kunt benaderen met de juiste informatie.

Het doel is om de verkoopproductiviteit te verhogen en de conversieratio te verbeteren door gepersonaliseerde en relevante interacties. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot Sales Hub?

Met de HubSpot CRM heb je alle tools die je nodig hebt om jouw klantrelaties te beheren en te verbeteren. Dankzij een intuïtieve interface en krachtige functies voor contactbeheer, deal tracking en rapportage, kun je eenvoudig al je interacties met klanten bijhouden en analyseren.

Het doel is om een volledig overzicht van je sales- en marketingactiviteiten te krijgen, waardoor je effectievere strategieën kunt ontwikkelen en je klanttevredenheid kunt verhogen. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden met de HubSpot CRM?

3 redenen om te kiezen voor HubSpot software

Verhoog het succes van jouw organisatie met deze slimme inbound software. Bouw duurzame relaties op en laat je bedrijf groeien

Reden 1

Laat al je afdelingen als een geoliede machine samenwerken. HubSpot zorgt voor een gestroomlijnde workflow, betere communicatie tussen afdelingen, en een consistente klantbeleving.

Reden 2

Trek waardevolle klanten aan in plaats van ze lastig te vallen met advertenties waar ze niet op zitten te wachten.

HubSpot biedt krachtige analytics en rapportagefuncties die het voor jou makkelijker maken om een data gedreven strategie te hanteren.

Reden 3

HubSpot is schaalbaar, wat het interessant maakt voor zowel het MKB als de grote ondernemingen.

Daarnaast zeer gebruiksvriendelijk voor iedereen binnen de organisatie.

Drukke marketing manager

Dit zeggen onze klanten

“De samenwerking met Scherp Online is fantastisch! Ze helpen en begeleiden ons met onze website, die ze in het begin van onze samenwerking helemaal hebben aangepast aan onze nieuwe huisstijl. We zijn erg blij met de HubSpot – Salesforce integratie die Scherp Online heeft opgezet en de campagnes die ze ons hebben helpen maken. Terugkijkend op onze samenwerking van de afgelopen jaren is Scherp Online het bureau waar we mee willen samenwerken, ze zijn niet alleen experts in hun vakgebied maar ook een geweldige sparringpartner als het gaat om nieuwe ideeën.”

“Prettige no nonsense samenwerking, mensen in dienst met verstand van zaken. duidelijke afspraken en een goed resultaat. Ideaal. :-)” Wij hebben voor ABC e verschillende facetten van online marketing mogen uitvoeren van inbound marketing in combinatie met e-mail marketing tot aan advertising via Google en LinkedIn.

‘Scherp Online is bepalend voor ons succes doordat zij ons digitale marketing apparaat volledig uit handen nemen dmv zeer efficiënte SEO en SEA maar ook door samen met ons de strategie uit te zetten op basis van de resultaten! Effectief, prettige en snelle communicatie zitten in hun DNA. Dank voor alle support!’

“Scherponline is een professioneel bureau met deskundige medewerkers op het gebied van online marketing. Of het nu gaat om (het optimaliseren van) websites, SEO of SEA..De online specialisten verdiepen zich in jouw onderneming en geven duidelijke, onderbouwde adviezen. Een prettig bureau om mee samen te werken!”

“In eerste instantie wilde betere vindbaarheid in Google realiseren voor onze (potentiële) klanten en kandidaten. Later hebben we de samenwerking breder getrokken door Scherp Online onze website te laten maken en LinkedIn campagnes op te zetten. Hier zijn we zeer tevreden mee. Naast de specialistische werkzaamheden hebben denken ze mee en stellen ze kritische vragen. Dit ons ook weer aan het denken. Scherp Online is voor ons een echte partner die verder denkt dan binnen de kaders van het online marketing stuk.”

“Wij hebben de samenwerking met Scherp Online gedurende de jaren steeds verder uitgebouwd. Ze hebben ons (de communicatieafdeling) de basiskennis op het vlak van SEO bijgebracht. Wij hebben er vervolgens bewust voor gekozen om niet alles zelf te willen doen en kunnen maar juist de specialist in te zetten. Stap voor stap zetten we Kuijpers online steeds beter neer, als werkgever en als technisch specialist. Scherp Online is de laatste jaren enorm gegroeid, maar gelukkig zijn ze nog even professioneel, no-nonsense en gezellig als altijd!”

Maak kennis met ons HubSpot team

Profiel afbeelding van Sophie HodakOnline strateeg

Sophie Hodak

Online strateeg
Profiel afbeelding van Dennis KornuytOnline strateeg

Dennis Kornuyt

Online strateeg
Profiel afbeelding van Laurens SmitSenior Online Strateeg

Laurens Smit

Senior Online Strateeg
Profiel afbeelding van Roel van der MijdenOnline strateeg

Roel van der Mijden

Online strateeg
Profiel afbeelding van Suzan NievergeldOnline Strateeg

Suzan Nievergeld

Online Strateeg
Profiel afbeelding van Bram WijnhovenOnline strateeg

Bram Wijnhoven

Online strateeg

Gerelateerde blogs

Team inspiratie
Hubspot 7 augustus 2024

Je HubSpot-portal opschonen?

Wesley Plugers
Wesley Plugers
TikTok logo
Social advertising 24 juli 2024

Wat je wil weten voordat je begint met TikTok adverteren

Mariska Paul
Mariska Paul

Samenwerken? Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen voor jouw online groei of vraagstuk?

Piet Zweegers
Oprichter

5 feiten over HubSpot

  • 01
    Identificeer prospects eenvoudiger

    Activiteiten van bezoekers kunnen door jouw team gevolgd worden in de Marketing Hub waardoor je beter begrijpt waar je potentiële klant naar op zoek is. Je sales team krijgt bovendien meer informatie over leads en kan ze daardoor met exact de juiste boodschap op het juiste moment benaderen.

  • 02
    Meer inzichten dankzij dashboards

    In luttele seconden analyseer je de prestaties aan de hand van aangepaste rapporten en dashboards. Verstuur ze vervolgens naar de relevante personen.

  • 03
    Gebruik van marketing automation

    Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.

  • 04
    Personalisering naar een hoger niveau

    Gepersonaliseerde content doet het 178% beter dan niet-gepersonaliseerde content. Dankzij HubSpot kun jij conversie ratio’s laten stijgen en lange-termijn relaties opbouwen met je klanten.

  • 05
    HubSpot Live Chat

    Bezoekers die gebruik maken van de live chat op je website hebben 85% meer kans om geconverteerd te worden in klanten. Chatters geven daarnaast gemiddeld ook meer uit dan niet-chatters.