“De samenwerking met Scherp Online is fantastisch! Ze helpen en begeleiden ons met onze website, die ze in het begin van onze samenwerking helemaal hebben aangepast aan onze nieuwe huisstijl. We zijn erg blij met de HubSpot – Salesforce integratie die Scherp Online heeft opgezet en de campagnes die ze ons hebben helpen maken. Terugkijkend op onze samenwerking van de afgelopen jaren is Scherp Online het bureau waar we mee willen samenwerken, ze zijn niet alleen experts in hun vakgebied maar ook een geweldige sparringpartner als het gaat om nieuwe ideeën.”
HubSpot Sales Hub
Inbound Sales is een gepersonaliseerde, behulpzame en moderne methode om je verkoopproces efficiënter te maken. Je verkoopt op een manier die prettig voelt voor de klant. De Hubspot Sales Hub maakt die verkoopstrategie mogelijk.
Met Hubspot Sales richten we ons op de pijnpunten van de klant. We zijn een vertrouwde adviseur en passen ons volledig aan de klantreis van onze leads aan.
Laurens Smit Strateeg-
Alle informatie op één plaats
De HubSpot Sales Hub brengt alle klant-, bedrijfs- en dealinformatie van verschillende teamleaden bij elkaar in één platform
Dit betekent dat je verkoopteam minder tijd hoeft te besteden aan het onderzoeken van leads en meer tijd kan besteden aan een zinvolle dialoog met hen.
-
Sales Productivity Tools
HubSpot voorziet jouw verkopers van een tal van verschillende tools zoals call tracking & recording, een afspraak planner, vaste sales management playbooks en nog veel meer.
Deze productiviteitstools helpen jouw vertegenwoordigers meer tijd te besparen, meer gedaan te krijgen, en hun individuele workflows te optimaliseren.
-
Rapportage en optimalisatie
Hoe presteren je geautomatiseerde emails? Hoeveel deals en afspraken heb je gehad? Hoeveel procent daarvan werd succesvol afgesloten? Hoe lang duurt het verkoopproces en waar vallen de meeste deals af? Hoeveel nieuwe klanten hebben we gerealiseerd en belangrijker nog; hoeveel omzet hebben we gerealiseerd?
De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke emails worden het meest geopend? Welke verkoopscripts werken het beste?
Optimaliseer je verkoopproces continu om het maximale resultaat te behalen!
3 Redenen om voor HubSpot Sales te kiezen
Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot Sales zeker iets voor jou!
Reden 1
Alle tools om jouw verkoopteam effectiever en efficiënter te maken. Verwijder frictie en laat dat vliegwiel harder draaien!
Reden 2
Alle communicatie op 1 plek: Telefoontjes (op te nemen), emails, aantekeningen en afspraken. Werk doelgericht samen om meer deals te winnen.
Reden 3
Automatisering van je verkoopproces mét personalisatie. Maak jezelf beschikbaar wanneer de klant daar behoefte aan heeft op de manier die de meeste waarde toevoegt. Help hem zo door het aankoopproces.