HubSpot Marketing Hub

De Marketing Hub van HubSpot is een onderdeel van HubSpot dat zich specifiek richt op inbound marketing en het genereren van leads. Wil je digitaal groeien in waardevolle leads? Dan trek je met de Marketing Hub potentiële klanten aan door het inbound principe: het leveren van relevante en waardevolle content. Op die manier werk je aan een organische manier van het opbouwen van relaties om uiteindelijk een duurzame klantenkring te creëren. 

dennis Kornuyt online strateeg

Bespaar tijd en moeite met geautomatiseerde workflows. Zo kan jij je als marketeer concentreren op strategie en betere klantervaringen.

Dennis Kornuyt Online Strateeg
Zo behalen wij jouw doelstellingen met de HubSpot Marketing Hub
SMART doelstellingen
Google Analytics analyses
  • Leadgeneratie en leadnurturing

    De Marketing Hub is een effectieve tool voor leadgeneratie en leadnurturing. Maak formulieren, workflows, registreer leads en monitor interacties. 

  • E-mailcampagnes op autopilot

    Beleid potentiële klanten door hun klantreis met de krachtige e-mailmarketing en automatisering die de Marketing Hub biedt. Dit maakt personalisatie mogelijk voor een unieke persoonlijke klantervaring.

  • Synchroniseer de Marketing Hub met het CRM

    Combineer de HubSpot Marketing Hub met HubSpot CRM en maak het mogelijk om leads effectief op te volgen door synchronisatie. 

  • HubSpot Marketing Hub voor iedereen

    De HubSpot Marketing Hub is geschikt van een kleine startup tot grote ondernemingen. 

3 redenen om te kiezen voor HubSpot Marketing Hub

Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot Marketing Hub zeker iets voor jou!

Reden 1

Je zorgt ervoor dat je maximaal online vindbaar bent. HubSpot optimaliseert je content voor de zoekmachines

Reden 2

Gebruik de HubSpot Marketing Hub om inbound leads te genereren voor jouw bedrijf.

Reden 3

Met de Marketing Automation Hub zorg je voor de basis van het geautomatiseerd, gepersonaliseerd en op schaal prospects bereiken. Begeleid hen vervolgens met waardevolle content door hun klantreis van lead naar klant.

Drukke marketing manager

“De samenwerking met Scherp Online is fantastisch! Ze helpen en begeleiden ons met onze website, die ze in het begin van onze samenwerking helemaal hebben aangepast aan onze nieuwe huisstijl. We zijn erg blij met de HubSpot – Salesforce integratie die Scherp Online heeft opgezet en de campagnes die ze ons hebben helpen maken. Terugkijkend op onze samenwerking van de afgelopen jaren is Scherp Online het bureau waar we mee willen samenwerken, ze zijn niet alleen experts in hun vakgebied maar ook een geweldige sparringpartner als het gaat om nieuwe ideeën.”

“Prettige no nonsense samenwerking, mensen in dienst met verstand van zaken. duidelijke afspraken en een goed resultaat. Ideaal. :-)” Wij hebben voor ABC e verschillende facetten van online marketing mogen uitvoeren van inbound marketing in combinatie met e-mail marketing tot aan advertising via Google en LinkedIn.

‘Scherp Online is bepalend voor ons succes doordat zij ons digitale marketing apparaat volledig uit handen nemen dmv zeer efficiënte SEO en SEA maar ook door samen met ons de strategie uit te zetten op basis van de resultaten! Effectief, prettige en snelle communicatie zitten in hun DNA. Dank voor alle support!’

“Scherponline is een professioneel bureau met deskundige medewerkers op het gebied van online marketing. Of het nu gaat om (het optimaliseren van) websites, SEO of SEA..De online specialisten verdiepen zich in jouw onderneming en geven duidelijke, onderbouwde adviezen. Een prettig bureau om mee samen te werken!”

“In eerste instantie wilde betere vindbaarheid in Google realiseren voor onze (potentiële) klanten en kandidaten. Later hebben we de samenwerking breder getrokken door Scherp Online onze website te laten maken en LinkedIn campagnes op te zetten. Hier zijn we zeer tevreden mee. Naast de specialistische werkzaamheden hebben denken ze mee en stellen ze kritische vragen. Dit ons ook weer aan het denken. Scherp Online is voor ons een echte partner die verder denkt dan binnen de kaders van het online marketing stuk.”

“Wij hebben de samenwerking met Scherp Online gedurende de jaren steeds verder uitgebouwd. Ze hebben ons (de communicatieafdeling) de basiskennis op het vlak van SEO bijgebracht. Wij hebben er vervolgens bewust voor gekozen om niet alles zelf te willen doen en kunnen maar juist de specialist in te zetten. Stap voor stap zetten we Kuijpers online steeds beter neer, als werkgever en als technisch specialist. Scherp Online is de laatste jaren enorm gegroeid, maar gelukkig zijn ze nog even professioneel, no-nonsense en gezellig als altijd!”

Ons HubSpot team

Profiel afbeelding van Laurens SmitSenior Online Strateeg

Laurens Smit

Senior Online Strateeg
Profiel afbeelding van Dennis KornuytOnline strateeg

Dennis Kornuyt

Online strateeg
Profiel afbeelding van Sophie HodakOnline strateeg

Sophie Hodak

Online strateeg
Profiel afbeelding van Bram WijnhovenOnline strateeg

Bram Wijnhoven

Online strateeg
Profiel afbeelding van Suzan NievergeldOnline Strateeg

Suzan Nievergeld

Online Strateeg
Profiel afbeelding van Roel van der MijdenOnline strateeg

Roel van der Mijden

Online strateeg

Gerelateerde blogs

Team inspiratie
Hubspot 7 augustus 2024

Je HubSpot-portal opschonen?

Wesley Plugers
Wesley Plugers
meeting scherp online
Hubspot 18 april 2024

Wat is HubSpot? Maak kennis met dit alles-in-één platform.

Sophie Hodak
Sophie Hodak

Samenwerken? Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen voor jouw online groei of vraagstuk?

Piet Zweegers
Oprichter

5 Feiten over HubSpot Marketing Hub

  • 01
    Identificeer prospects eenvoudiger

    Activiteiten van bezoekers kunnen door jouw team gevolgd worden in de Marketing Hub waardoor je beter begrijpt waar je potentiële klant naar op zoek is. Je sales team krijgt bovendien meer informatie over leads en kan ze daardoor met exact de juiste boodschap op het juiste moment benaderen.

  • 02
    Content beheren

    Met de HubSpot Marketing Hub maak, beheer en publiceer je eenvoudig content. Denk aan blogposts, landingspagina’s, CTA’s en e-mails.

  • 03
    Gebruik van marketing automation

    Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.

  • 04
    Personalisering naar een hoger niveau

    Gepersonaliseerde content doet het 178% beter dan niet-gepersonaliseerde content. Dankzij HubSpot kun jij conversie ratio’s laten stijgen en lange-termijn relaties opbouwen met je klanten.

  • 05
    HubSpot Live Chat

    Bezoekers die gebruik maken van de live chat op je website hebben 85% meer kans om geconverteerd te worden in klanten. Chatters geven daarnaast gemiddeld ook meer uit dan niet-chatters.

Gratis demo?
Vraag een gratis demo aan en maak kennis met de kracht van HubSpot.

Sophie
Hubspot specialist

Haal jij het maximale uit HubSpot?
Wij brengen de kansen in kaart tijdens een gratis account scan.

Sophie
Hubspot specialist