Organische zichtbaarheid

Mari is een leverancier van bouwkundige zwembaden, accessoires als overkappingen, afdekkingen en verlichting, zwemspa’s, sauna’s en jacuzzi’s. Het bedrijf helpt consumenten van advies tot realisering en zwembadonderhoud.

De belangrijkste uitdaging was vanaf het begin van onze samenwerking niet alleen het verzorgen van meer verkeer, leads en klanten, maar ook het creëren van autoriteit, vertrouwen en een filter. Een filter om mensen uit te sluiten die niet toe zijn aan een zwembad. 

Wesley Plugers


“Google merkte de verbeteringen op. De zoekmachine beloonde ons harde werk met een stijging van 221% groei in contactmomenten.”

Wesley Plugers Directeur / Eigenaar

Successen

Wat waren de uitdagingen?

Langdurige beslissingsprocessen

Een bouwkundig zwembad koop je niet over één nacht ijs. Het is een proces dat weken, maanden en soms zelfs jaren duurt.

Niet alleen de aanleg zelf, maar juist de oriëntatie, de gesprekken en de uiteindelijke keuze voor een type bad is een ingewikkeld proces. Daarnaast gaat het natuurlijk om een luxe product dat door veel mensen kan worden onderschat.

Onze oplossing?

We mochten een nieuwe WordPress website voor Mari ontwikkelen. Hierbij keken we niet alleen naar de look & feel , maar zijn we vooral gaan onderzoeken waar potentiële kopers tegenaan liepen en welke fasen ze doorlopen.

Contentplan

Nadat we onze bevindingen in kaart brachten, werkten we een contentplan uit. Dit plan resulteerde in content die voor meer verkeer, maar ook meer vertrouwen zorgde. Bovendien maakten we ruimte op de website om veel vragen al te beantwoorden, waardoor gesprekken in de showroom vlotter en beter verlopen.

Gebruiksvriendelijkheid

Ondanks dat we de visuele kant van de website veel aandacht gaven, zorgden we er ook voor dat dit niet ten koste ging van de gebruiksvriendelijkheid & conversieoptimalisatie. Ook op dat gebied staat de website zijn mannetje.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Wesley Plugers
Co-Founder

Samenwerken? Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen voor jouw online groei of vraagstuk?

Piet
Eigenaar