Terug
Menu

Online marketing plan: dé start voor succes

Hoe lang is het geleden dat je je online marketing plan hebt gereviewd? In de praktijk lijkt dat vaak niet jaarlijks te gebeuren. Zonde! Alleen met een up-to-date plan kan je budgetten verdelen, doelstellingen bepalen en alle neuzen dezelfde kant op krijgen. Veel organisaties kloppen bij ons aan voor hulp.

Data ontwikkelingen 2023 Google
Wesley Plugers



Door je strategieën te documenteren heb je 538% meer kans om succesvol te zijn in je online marketing inspanningen (bron: Content Marketing Instittute).”

Wesley Plugers Co-owner
Zo zetten wij jouw online marketing strategie op
meten
  • Behoeftes in kaart brengen

    Voordat we je gaan helpen, willen we precies weten waar je behoefte aan hebt. Misschien kom je daar pas echt achter na een gesprek met ons. Wij achterhalen de vragen waar je mee zit en denken met je mee.

  • Huidige situatie in kaart brengen

    Om goed advies te geven, onderzoeken we hoe de huidige online marketing activiteiten eruit zien. Wat loopt er nu? Op basis van welk plan? Wat is je strategie, welke tactieken gebruik je en wat zijn de resultaten? De potentie en kansen die onze specialisten ontdekken vormen de basis van ons advies.

  • Passende oplossing bieden

    Na grondige analyse van jouw wensen, doelstellingen en de huidige situatie stellen we een samenwerkingsvorm voor. Van hulp bij het maken van een plan, tot periodiek sparren of het volgen van 1-op-1 training. Alles is mogelijk.

  • Groot aanpassingsvermogen

    Als we een tijdje onderweg zijn en blijkt dat je behoefte hebt aan een andere vorm van ondersteuning, is dat geen probleem. Of je nu intern toch te weinig capaciteit of expertise hebt, of juist enkel nog af en toe getraind wil worden. Op elk gewenst moment is er wel een mouw aan te passen.

3 redenen waarom online marketing begeleiding loont

Online marketing begeleiding kan net de verfijning zijn die jouw online marketing strategie nodig heeft om je bedrijf te laten groeien.

We zijn er elke dag mee bezig

Profiteer van de kennis van ervaren experts voor het aantal uur waar behoefte aan is. Dat is goedkoper dan het in dienst nemen van (extra) een full-time marketeer.

Testen

Test of je op de goede weg zit bij een ervaren specialist. Zo minimaliseer je de kans dat je budgetten verdampt zonder resultaat.

Groei

Ontdek waar je kansen liggen die jij niet meer ziet, omdat je je blind staart. Zo bereik je de juiste mensen op de juiste plek en op het juiste moment.

Maak kennis met ons team

Profiel afbeelding van Nils van BreenUX & UI Designer

Nils van Breen

UX & UI Designer
Profiel afbeelding van Pim CeelenSEA specialist

Pim Ceelen

SEA specialist
Profiel afbeelding van Inge PeetersData specialist

Inge Peeters

Data specialist
Profiel afbeelding van Joey de KruisOntwikkelaar

Joey de Kruis

Ontwikkelaar
Profiel afbeelding van Danique BazelmansOffice Manager

Danique Bazelmans

Office Manager
Profiel afbeelding van Roel van der MijdenOnline strateeg

Roel van der Mijden

Online strateeg
Profiel afbeelding van Wilco AgtenSEA Specialist

Wilco Agten

SEA Specialist
Profiel afbeelding van Saar van de MortelSocial media specialist

Saar van de Mortel

Social media specialist
Profiel afbeelding van Maarten BronswijkProjectmanager

Maarten Bronswijk

Projectmanager
Profiel afbeelding van Dennis WillemsenSEO Specialist

Dennis Willemsen

SEO Specialist
Profiel afbeelding van Suzan NievergeldOnline Strateeg

Suzan Nievergeld

Online Strateeg
Profiel afbeelding van Jason van den DungenSEA & CRO Specialist

Jason van den Dungen

SEA & CRO Specialist
Profiel afbeelding van Bram WijnhovenOnline strateeg

Bram Wijnhoven

Online strateeg
Profiel afbeelding van Milou EmmerikContent specialist

Milou Emmerik

Content specialist
Profiel afbeelding van Robin RouschopSocial advertising specialist

Robin Rouschop

Social advertising specialist
Profiel afbeelding van Wouter van KemenadeOnline Strateeg

Wouter van Kemenade

Online Strateeg
Profiel afbeelding van Joost van BergenFront end developer

Joost van Bergen

Front end developer
Profiel afbeelding van Laurens SmitSenior Online Strateeg

Laurens Smit

Senior Online Strateeg
Profiel afbeelding van Don JanssenSEA specialist

Don Janssen

SEA specialist
Profiel afbeelding van Piet ZweegersOndernemer

Piet Zweegers

Ondernemer
Profiel afbeelding van Sophie HodakOnline strateeg

Sophie Hodak

Online strateeg
Profiel afbeelding van Luuk van AggelenOntwikkelaar

Luuk van Aggelen

Ontwikkelaar
Profiel afbeelding van Wesley PlugersOndernemer

Wesley Plugers

Ondernemer
Profiel afbeelding van Mariska PaulSocial media specialist / Online strateeg

Mariska Paul

Social media specialist / Online strateeg
Profiel afbeelding van Els van ’t HofOntwikkelaar

Els van ’t Hof

Ontwikkelaar
Profiel afbeelding van Jochem StalsTeamlead Google Ads

Jochem Stals

Teamlead Google Ads
Profiel afbeelding van Vera van den HanenbergHead of Social

Vera van den Hanenberg

Head of Social
Profiel afbeelding van Alex GulenHoofd ontwikkeling & design

Alex Gulen

Hoofd ontwikkeling & design
Profiel afbeelding van Robbin van TankerenOntwikkelaar

Robbin van Tankeren

Ontwikkelaar
Profiel afbeelding van Stan HunnekensHead of SEO

Stan Hunnekens

Head of SEO
Profiel afbeelding van Dennis KornuytOnline strateeg

Dennis Kornuyt

Online strateeg
Profiel afbeelding van Tim BreusersDigital Designer

Tim Breusers

Digital Designer
Profiel afbeelding van Doris VerhappenOnline strateeg

Doris Verhappen

Online strateeg
Profiel afbeelding van Mees StierumSEA specialist

Mees Stierum

SEA specialist
Profiel afbeelding van Anouk RaijmakersSEO specialist

Anouk Raijmakers

SEO specialist
Profiel afbeelding van Caroline Waterschoot – BesOperations Manager

Caroline Waterschoot – Bes

Operations Manager

Gerelateerde blogs

Inge Google Analytics 4 uitleg

Waarom verschillen de resultaten van Facebook campagnes van data in Google Analytics?

Inge Peeters
Inge Peeters
Joey bij scherp online
Online marketing strategie 8 december 2023

Deze ecommerce sales strategieën garanderen succes

Mariska Paul
Mariska Paul

Samenwerken?

Wil jij zo snel mogelijk meer online bereik creëren?

Piet Zweegers
Oprichter

5 Feiten over online marketing begeleiding

  • 01
    Marketing doelstellingen behalen

    Met een online marketing strategie maak je een plan om een bepaalde marketingdoelstelling te behalen en sturing te geven aan je marketing activiteiten. We kijken wat er al goed gaat en waar uitdagingen liggen.

  • 02
    Gepersonaliseerde ervaring

    Een goede online marketing strategie verschaft je doelgroep een gepersonaliseerde ervaring.

  • 03
    Mobiele website

    Volgens Google verlaat 90% een mobiele website die niet aan hun hoge standaarden voldoet.

  • 04
    Effectieve marketing strategie

    Volgens HubSpot vindt slechts 61% van de organisaties hun marketingstrategie effectief.

  • 05
    Meer hoog gekwalificeerde leads

    88% van de consumenten vertrouwt online reviews evenveel als persoonlijke aanbevelingen. (BrightLocal)

Samenwerken? Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen voor jouw online groei of vraagstuk?

Piet
Eigenaar